ترمینال پسته نایین

اولین کارگاه شستشو و پوست کندن پسته در نایین

اولین کارگاه شستشو و پوست کندن پسته در نایین

پوست کنی و شستشوی پسته با دستگاه های اتوماتیک نخاله گیر و خشک کن

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

گل و گیاه نایین

شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۳۶ ب.ظ

سلام. روز 25 خرداد روز گل و گیاه نامگذاری شده. در این مطلب چند تا از گل و گیاهان کویری و گیاه های شهرستان رو به شما معرفی میکنیم.

گیاه بیابان

 

این هم گل زیبایی که از سنگفرش نزدیک خانه مان روییده. گیاه کویری زیبا

گیاه کویری

روز ملی گل و گیاه مبارک. به خصوص به دوستداران گیاهان.wink

روز گل و گیاه


 

 

گیاه کلبیت که بیشتر در شن کویر می روید.برگ های باریک و کشیده سبز رنگ این گیاه به صورت متراکم در کنار یکدیگر روییده اند. ساقه گل آن از میان برگ ها تا ارتفاع ۳۰ تا ۶۰ سانتی متر

در شهرستان نایین گیاهان دیگری چون خارشتر- خار و خسک- تیاله- گلرنگ- گل مار- تلخه و... می روید که گل های زیبایی دراد

به ادامه مطلب بروید

گیاه بیابان

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نایین فرمانداری این شهرستان با صدور پیامی هفته جهاد کشاورزیرا تبریک گفت .
در این پیام آمده است:
به نام خدا
نام مقدس جهادکشاورزی یادآور تلاش های جهادی در جهت خوداتکایی و استقلال است ، ایجاد زنجیره های تولید، توسعه کشت های گلخانه ای در مقیاس کوچک، توسعه صنایع تبدیلی، توسعه تولیدات و پرورش آبزیان، اصلاح نژاد دامی، استقبال از روش های نوین آبیاری، آموزش به روز بهره برداران و توجه به هواشناسی کشاورزی، از ضروریات حال حاضر در بخش کشاورزی می باشد.
برگزاری همایش ها جهت معرفی محصولات و برندهای این حوزه، توسعه و نوسازی مکانیزاسیون، بیمه محصولات کشاورزی، ارتقای توان تعاونی های روستایی، توسعه زیرساخت ها برای رشد تولید، اهمیت خدمات گیاه پزشکی و حفظ نباتات، خدمات دامپزشکی و آبخیزدازی می تواند در این حوزه و در سال جهش تولید کارساز باشد.
اینجانب 21 خردادماه آغاز هفته جهاد کشاورزی و 27 خرداد سالروز تأسیس جهاد سازندگی به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) را که یادآور مجاهدت ها.    را به تمامی تولیدکنندگان کشاورزی و دامپروری شهرستان نایین که به حق سربازان خط مقدم عرصه تامین امنیت غذایی هستند، تبریک عرض می نمایم.
محمد حسین نصرتی

گیاه کویر

سال 84 با درخواست اتحادیه گل و گیاه کشور و همکاری وزارت جهاد کشاورزی، دفتر گل و گیاه و شورای عالی انقلاب فرهنگی، 25 خردادماه به‌عنوان روز ملی گل و گیاه نامگذاری شد.

گیاه کک کش

گل در نگاه نخست
ارتباط با طبیعت و لذت بردن از مناظر زیباى طبیعى، راهى ساده، ولى مهم، جهت کسب آرامش و تلطیف روح و روان آدمى است. کاشتن گل و گیاه و یا دریافت هدایایى مانند گل می ‏تواند بیش از هر چیز شادى و طراوت را به انسان هدیه دهد. پژوهش‏ها نشان می ‏دهد خریدن گل، کاشتن گل و گیاه و به طور کلى نگاه کردن به گل، باعث برانگیخته شدن احساس شادى، آرامش و طراوت، مثبت‏ اندیشى و دورى از غم و اندوه می‏ شود.

کویری

اقتصاد و گل و گیاه
وقتى شما براى زیبایى خانه، گل و گلدان می‏خرید، افزون بر زیبایى خانه، معامله‏ اى اقتصادى انجام داده‏ اید و مبلغى را در چرخه اقتصاد کشور انداخته‏ اید. می‏ توان با پرورش دادن گل‏هاى زیبا، آنها را به خارج از کشور صادر کرد. این کار به اقتصاد جامعه هم کمک می‏ کند. با افزایش اشتغال در جامعه و به راه افتادن چرخه اقتصادى و در واقع رونق اقتصادى، از دغدغه‏ هاى معیشتى مردم هم کاسته خواهد شد.

 

 

نظرات  (۱)

سلام

وبلاگ شما خوشمزه و مقوی است !

ان شاءالله موفق باشید

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی